Epic World - Hunt For Quest
Epic World, zorlu unsurlar, gizli hazineler ve tehlikeli düşmanlar içeren bir Platform aksiyon oyunudur. Çalınan altını ork kralından geri almak için sürekli gelişen seviyeleri keşfeden bir maceracı olursunuz.
Oynanacak 7 farklı aşama.
2. Oyuncular her aşamada 6 seviyeyi oynamanın heyecanını yaşayacaklar. Toplamda 42 farklı seviye bulunmaktadır.