Escape From Duckov
Start your journey as an Average Duck—ordinary stats, one basic gun. Gather all sorts of curious items, build your hideout, upgrade your gear, and struggle to survive in the world of Duckov—until you make it out alive.
Scour the maps for valuables—meds, gear, rare collectibles. You never know what you'll uncover! Bring them back, sell for profit, and use your earnings to upgrade your Base and grow stronger.
Choose from over 50 weapons, ranging from top-tier firearms to a common wooden stick. Go loud in close combat, pick off enemies from a distance, challenge them head-on, or set up an ambush. And with an extensive mod system, you can build your ultimate weapon.
Start with nothing? No worries. Collect blueprints scattered across the maps to craft stronger weapons and gear. Diversify your abilities through expansive skill trees, upgrading your ranged, melee, and character attributes, and unlocking your true potential.
With 50+ hours of content for a single playthrough, you'll chat with various NPCs and complete quests to gather clues. Piece them together to unravel the truth of Duckov. To be or not to be? Perhaps a third answer awaits.
So gear up, venture into the last refuge for ducks, and uncover the truth of Duckov!