Kiedy Escape from Tarkov: Arena zostanie w pełni wydana?
Chociaż nie możemy w chwili obecnej przedstawić wam konkretnej daty, możemy potwierdzić, że będzie to niebawem. Śledźcie kanały gry w mediach społecznościowych, żeby być na bieżąco.
Gra została oparta na silniku Unity, jednakże wiele jego elementów zostało stworzonych od podstaw lub zmodyfikowanych przez nasz zespół developerów, żeby lepiej sprostać wymaganiom gry.
Usuwanie cheaterów i blokowanie szkodliwego oprogramowania to jeden z naszych priorytetów i stale monitorujemy tę sytuację. Podejmujemy wszystkie możliwe kroki przeciwko tym, którzy łamią umowę licencyjną (Otwiera się w nowej zakładce) gry.