Escape From Tarkov: Arena ne zaman tamamen yayınlanacak ?
Kesin bir tarih veremesek de çıkışın yakında olacağını doğrulayabiliriz. Gelecek güncellemeler için oyunun resmi sosyal medya kanallarını takip edin.
Oyun en azından Escape from Tarkov: Arena'nın tam sürümü çıkana kadar yalnızca PC'de mevcut olacak.
Oyun Unity tabanlıdır. Ancak, motorun birçok yönü ekibimiz tarafından sıfırdan oluşturuldu veya oyunun ihtiyaçlarını karşılamak için değiştirildi.
Optimizasyon bizim için her zaman bir önceliktir. Örneğin, motor sürümü yükseltmeleri bize daha fazla iyileştirme için daha fazla alan sağlıyor. Bu her zaman mevcut bir süreçtir ve ekibimiz oyunu daha iyi hale getirmeye odaklanmıştır.