Escape The Charon
The object was discovered in a desert on a dying planet at the edge of the galaxy. When an archaeological team unearthed the monolith, its unknown hieroglyphs gave them chills - could this be the work of the ancients? They enlisted the help of Andrea West and her team on the space station Charon to uncover the mystery of its origin.
James West was piloting his ship to Earth for a much needed leave. "Message received from Andrea," the computer chimed. He turned on his Neural Link Device and smiled as he opened the message.