Escape The Loop
What if I told you, we've done this before? You've read this text, you've looked at these screenshots, and you've watched this trailer. Not once, but a hundred times. Maybe even more. And in five minutes, you won't remember any of it – and do it all over again.
Escape the Loop is an open-world adventure game about time and recollection. You're stuck in a time loop – after five minutes, the world goes back to its initial state. Everything resets. You keep nothing. Except your memory of past loops. Every loop will be exactly the same, unless you change it through your actions. Use your knowledge of previous loops to find out what causes the time disruptions and break free once and for all.