Eternal Threads
Eternal Threads to pełna zagadek gra fabularna dla jednego gracza ujmowana z perspektywy pierwszej osoby, w której manipulujesz czasem, podejmujesz decyzje i ponosisz ich konsekwencje.
Pełna historia opowiada o sześciorgu głównych bohaterów oraz ich licznych decyzjach wzdłuż wielu linii czasowych. Ty z kolei możesz ich doświadczyć w wybrany przez siebie sposób.
Możesz podejść do tematu jak zawodowy śledczy: przyjrzeć się finalnym rezultatom historii, a potem posuwać się wstecz linii czasu, analizując skutki wydarzeń oraz identyfikować ich przyczyny.
Możesz też śledzić bieg wydarzeń w porządku chronologicznym, widząc, jak układa się linia czasu, gdy będziesz rozpoznawać i zmieniać decyzje, przed którymi bohaterowie staną w ciągu tygodnia.