Q1: Does this product offer in-app purchases (e.g., additional content, items, or currency)?
Yes, Etheria: Restart offers various in-game purchases, including but not limited to: Hydra Crystal, Monthly Supply Card, Hyperlink Pass, and various gift packs.
Etheria: Restart supports the Epic Games payment system; other payment systems may be used on other platforms.
You can contact official customer service by clicking the Menu button (top right of the main interface) - Settings - Others - Customer Service.