EVE Online
EVE Online, oyuncuların sayısız seçenek arasında kendi yolunu seçebildiği, oynaması ücretsiz bir uzay MMO oyunudur. Sürekli büyüyen bir sandbox'ta keşif hissini, PvP ve PvE savaşlarını, madenciliği ve endüstriyel üretimi deneyimle!