EverRail - Bullet Train & Glider Pack
The Bullet Train & Glider Pack adds an alternate Bullet Train model and a matching Glider model to EverRail. Swap between your available train and Glider designs to personalize your journey.
The Bullet Train & Glider Pack adds an alternate Bullet Train model and a matching Glider model to EverRail. Swap between your available train and Glider designs to personalize your journey across the frozen world of Inara.