EverRail
Pakiet Superekspres i lotnia dodaje do EverRail alternatywny model pociągu Superekspres oraz pasującą do niego lotnię. Podmieniaj dostępne modele pociągu i lotni, by spersonalizować swoją podróż przez skutą lodem Inarę.