EverRail
Hızlı Tren ve Planör Paketi, EverRail deneyimine alternatif bir Hızlı Tren modeli ve onunla eşleşen özel bir planör modeli kazandırıyor. Farklı Tren ve Planör tasarımların arasında kolayca geçiş yaparak Inara'nın buzla kaplı dünyasındaki maceranı tamamen kendine göre tasarla.