EverSiege: Untold Ages
Liberate Bastion, humanity’s last refuge. Defend against evil hordes, reclaim lost powers, rebuild ancient ruins, and adapt your tactics to break the everSiege. A top-down action-strategy rogue-lite where choices shape every run, playable solo or up to 3 players in co-op.
Each run forces hard choices — what to rebuild, what to spare, which power to pursue.
Wield legendary weapons, pair them with elemental Essences, and craft your playstyle through evolving challenges. Rebuild Bastion, manage your resources, and hold the line against relentless hordes while striking deep into enemy territory.
Gather resources, reinforce your defenses, and make tactical calls in real time as hordes tighten their grip.
Will you invest in towers, push the front lines, or unlock ancient shrines? Bastion is more than a refuge, it’s a weapon. Survive the siege, reclaim the land, and face the Evil master behind it all.
Whether you wield swift daggers, a crushing axe, or a precise longbow, each Wargear unlocks a unique approach to combat. Pair it with fire, ice, lightning... Essence to craft your build.
Mix, match, and experiment—every synergy unlocks new tactics, and the possibilities are almost endless.
You might hold your victory now, but the evil is rooting far back. Backtrack through time to defeat all versions of the Evil Master.
But the corridors of time are unpredictable, as every leap back reveals an altered and more dangerous version of reality.
Survive, upgrade, and adapt. Your choices shape every run, unlocking lasting power through evolving challenges and ever-changing battlegrounds.