Everything is going to be OK
"Everything is going to be OK" has appeared in a number of festivals, and publications... such as Indiegames.com, PC Gamer (Opens in new tab), Wired (Opens in new tab), Mashable (Opens in new tab)... and winning IndieCade's Interaction Award, and AMAZE's Digital Moments. It was an IGF finalist for the Nuovo Award (Opens in new tab). It is also in the permanent collection of the Museum of Modern Art (Opens in new tab), and was exhibited in Never Alone: Video Games and Other Interactive Design (Opens in new tab) at the MoMA.