Evolve
Evolve is a cutting-edge evolutionary benchmarking suite designed to push the limits of modern GPUs, we've implemented state of the art rendering techniques that are both seen in high-end games as well as techniques found more often in offline (movie) rendering while trying to bring them to real time.