Exclusive Memory
Exclusive Memory "is a first person immersive suspense love full dynamic live action interactive video game. A sudden accident caused you to lose your memory. Can you retrieve your memories and everything that belongs to you in the turbulent undercurrents?
The whole process adopts a first person perspective, allowing players to experience the VR like feeling from a more realistic perspective. You need to carefully consider your options. When your beloved girl is stuck in a quagmire, you need to carefully discover the clues left in the game to avoid potential accidents.
Numerous branches and more endings, as well as more hidden storylines and Easter eggs. Is what you see the whole picture of the situation? Or rather, there are other hidden secrets buried within the woven lies. Our game has designed over a hundred story branches, dozens of endings, multiple hidden storylines and Easter eggs, a rich achievement system, and a large number of text dialogue arrangements for you.
Real person performance, real-life shooting. Our production team hopes to provide players with a more immersive experience through scenes and sound effects music, and give interactive video games new vitality through some onomatopoeic environmental sounds. Create scenes that are more in line with the character's persona, as well as quieter suspense scenes.
The plot arrangement, our production team understands that the current market cannot attract more players through mediocre works, so we will provide players with a higher quality plot and dialogue arrangement to experience the 2.0 version of the game.
Six girls with vastly different personalities can meet, including your fianc é e, childhood sweetheart, new intern at a biotech company, well-known Coser from a university club, former F1 racer, and professional boxer in free combat. They have different personalities, but they all have a good impression of you.
Chen Wanning: Miss Qianjin, your considerate, gentle, and meticulous fianc é e. Not only in words, but also in actions to express her love. Willing to give for you and become a ray of sunshine in your life.
Mengxin: The changeable anime cos girl, innocent and lovely, is curious about new things and has a sincere love for the world.
Wu Bingyu: A free fighting boxer who dares to love and hate, with his own set of standards for the logic of right and wrong in all things in the world, capable but with beautiful curves, and has a deep understanding of combat joint techniques.
Our production team comes from various industries, and we believe that many developers start as players before developing a game. While marveling at the magic of reality and the pressure of life, we are addicted to games. Games are the ninth art form, with strong inclusiveness. We have found that there are many types that are very niche, but have a small circle of players belonging to that group. Our game genre is somewhere between interactive dramas and games, and we hope to incorporate more elements of criminal investigation, suspense, or other elements into the medium of love movies and games. Provide a more diverse display for love movies and games.
In the development of interactive romantic video games, we have witnessed the peak of several games and the disappointment they have brought to players. We listen to the voices of players. Thank you very much for opening up this theme, which allowed our production team to come together and bring this work to all gamers. I believe everyone was attracted by the excellent plot and excellent dialogue arrangement, but in the beginning, everyone went in the wrong direction. Perhaps many people have an unforgettable opposite sex companion during their childhood, and when you are getting married, how will she face it emotionally. Each conversation is carefully designed to give players the most authentic feeling of love. You will face various choices and intertwined emotions, gradually uncovering the secrets of memories, while finding your true love in these beautiful and moving stories. In terms of dubbing, we use the original actor's dubbing method. In some event environments, we have increased the volume of tone words and some nasal and oral sounds. Further enhance the audio-visual experience, hoping to provide players with a better experience.
Get ready for this challenging and romantic journey! Exclusive Memories will take you on an unforgettable love adventure, where every choice you make will affect the development of the story and ultimately determine who you will spend the future with.