Exo Mayhem: A Supervillain Experience
The latest update has improved bug fixes, community suggestions, and performance. Wishlist now to be notified of the next update and sale.Stuck in a timeline you can’t seem to escape, traverse a multi-district mega-mall with destructible stores, a variety of weapons and gadgets to upgrade as you fly, engage in side quests, and fight to survive being stuck in the past.