Exo Mayhem
Exo Mayhem rozwinął się. Doświadcz mądrzejszej AI, ulepszonej walki, poprawionej grafiki, nowych trybów gry i oczywiście zombie w najnowszej aktualizacji Apocalypse dla Exo Mayhem. Bądź na bieżąco z aktualizacjami deweloperskimi, śledząc nasz kanał YouTube.Stuck in a timeline you can’t seem to escape, traverse a multi-district mega-mall with destructible stores, a variety of weapons and gadgets to upgrade as you fly, engage in side quests, and fight to survive being stuck in the past.