Exo Mayhem
Exo Mayhem evrim geçirdi. Daha akıllı yapay zeka, geliştirilmiş savaş, iyileştirilmiş grafikler, yeni oyun modları ve tabii ki zombi içeren son Apocalypse güncellemesini deneyimleyin. Geliştirme güncellemeleri için YouTube kanalımızı takip edin.Stuck in a timeline you can’t seem to escape, traverse a multi-district mega-mall with destructible stores, a variety of weapons and gadgets to upgrade as you fly, engage in side quests, and fight to survive being stuck in the past.