Expeditions: Rome
Wciel się w rolę młodego Legata, którego ojciec został zamordowany przez nieznanego przeciwnika politycznego, co zmusiło Cię do ucieczki z Rzymu i ukrycie się w wojsku, podczas kampanii wojennej mającej na celu poskromienie greckiej rebelii. Krok po kroku zwiększasz swoją sprawność wojskową, wzmacniasz się w walce i stajesz się Legatem, którego wszyscy zaczynają szanować i lękać się.
W Expeditions: Rome, wypełniasz wolę Rzymu poprzez swoje działania na całym znanym świecie, od błękitnych wybrzeży Grecji po ciemne lasy Galii. Zdecyduj, jak ludzie będą postrzegać Ciebie, ale i Rzym. Czy będziesz walczyć żelazną pięścią, czy korzystać z krasomówczych talentów? Czy przyjmiesz polityczne dziedzictwo Republiki, czy też wytyczysz własną ścieżkę, poruszając się po skomplikowanej polityce rzymskiego senatu? Każdy wybór ma znaczenie, ponieważ decydujesz o losie swojego legionu, swoich bliskich towarzyszy i samego Rzymu.