Eyes in the Dark Demo
Fight with light against the dark in this "roguelight" platformer starring Victoria Bloom!
Drive back the darkness that's overrun Bloom Manor and conquer swarms of creatures as you discover powerful new items to upgrade your arsenal.
Use your flashlight and slingshot to clear the monsters overrunning Bloom Manor and save Victoria’s beloved Grandad, Victor.
The layout and contents of Bloom Manor change with every run -- the further you progress, the bigger and more deadly your foes.