Eyes in the Dark Demo
Victoria Bloom'un başrolde olduğu bu roguelite platform oyununda karanlığa karşı ışıkla savaş!
Bloom Manor'ı istila eden karanlığı geri püskürt ve cephaneliğini geliştirmek için yeni ve güçlü eşyalar keşfederken yaratık sürülerini alt et.
Bloom Manor'u istila eden canavarları temizlemek için el fenerini ve sapanını kullanırken Victoria'nın sevgili büyükbabası Victor'u kurtar.
Bloom Manor'un oda dizilimi ve içerikleri her turda değişir. Ne kadar ileriye gidersen rakiplerin de o kadar büyük ve ölümcül olur.