Eyes in the Dark + Soundtrack Bundle
Zwalczaj mrok światłem w tej grze platformowej typu „roguelight” z Victorią Bloom! Wypędź mrok, który spowił Bloom Manor, pokonaj hordy istot i odkrywaj nowe potężne przedmioty, dzięki którym ulepszysz swój arsenał. Czy ośmielisz się wejść do tej stale przeobrażającej się posiadłości?
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Eyes in the Dark zawiera 50 minut osobliwej, pokręconej muzyki elektronicznej, którą skomponował Saša Dukić, słynny producent muzyki psytrance znany również jako Psilocybian. Saša stworzył 19 niepokojących utworów, w których charakterystyczny dla niego styl downtempo łączy się z coraz bardziej upiorną mieszanką dźwięków lo-fi chiptune, glitch hop i IDM. Te budzące nostalgię melodie o znajomym, a jednocześnie obcym brzmieniu mogą Cię urzec i zaskoczyć albo sprawią, że włosy staną Ci dęba, a w Twojej głowie zawrze od myśli.