Eyes in the Dark + Soundtrack Bundle
Victoria Bloom'un başrolde olduğu bu roguelite platform oyununda karanlığa karşı ışıkla savaş! Bloom Manor'ı istila eden karanlığı geri püskürt ve cephaneliğini geliştirmek için yeni ve güçlü eşyalar keşfederken yaratık sürülerini alt et. Sürekli değişen köşke girmeye hazır mısın?
Psilocybian olarak da bilinen ünlü psytrance yapımcısı Saša Dukić tarafından bestelenen Eyes in the Dark Orijinal Oyun Müzikleri 50 dakikalık elektronika türünde tuhaf ve çarpık müzikler içeriyor. 19 akıl almaz parça ile Saša dünyaca ünlü düşük tempolu müziğini lo-fi çip müziği, glitch hop ve IDM'in sürekli artan tuhaf bir karışımı ile bir araya getiriyor. Bu müziklerin farklı ama tanıdık nostalji dolu etkileyiciliği hoşuna gidebilir ve seni şaşırtabilir ya da dinler dinlemez tüylerin diken diken olur ve ne dinlediğini anlamaya çalışırsın.