Konnersports arv står på spil, da en dramatisk begivenhed kaster holdet ud i kaos. Kan du kæmpe dig tilbage for endelig at deltage i kampen om verdensmesterskabet?
For første gang nogensinde kan du forlænge din rejse med Konnersport i andre spiltyper. Når du er færdig med Braking Point, overføre holdet til Driver Career eller My Team.