The legacy of Konnersport is at stake as a dramatic event throws the team into chaos. Can you fight back and finally put yourself in contention for the World Championship?
For the first time, you can extend your Konnersport experience through other game modes. Once you’ve finished Braking Point, take the team into Driver Career or My Team.