Get your hands on 2022’s striking new car design and race closer to your opponents than ever before. Assign new parts for your cars to prepare for the race ahead. Choose your engineering approach to gain advantages on upcoming circuits – will you develop a well-balanced system, focus on areas needing improvement, or excel in specific aspects of performance?
The F1 logo, F1, FORMULA 1 and related marks are trademarks of Formula One Licensing BV. All rights reserved. The F2 logo, F2 and FORMULA 2 marks, the F3 logo, F3 and FORMULA 3 marks, the FIA mark and related marks are trade marks of the Federation Internationale de l’Automobile. All rights reserved.