Fabledom
Welcome, your Highness! A vast land awaits your settlers and is ready to be colonized.
Fabledom offers an accessible and intuitive way of playing City builders, the game is easy to pick up and play for anyone but can still offer a challenge for more experienced players thanks to its difficulty settings.
Set in a strange world where Fairytales become reality, you will witness the growth of your village; follow your citizens’ lives and watch the rise and fall of your relationships with the neighboring kingdoms.
Find the promised land, settle, and flourish! You will need every resource available to you to expand and thrive. Build and shape a city worthy of your citizens!
Experience a fairytale world filled with flying pigs, giants, gnomes, and much more. Explore every nook and cranny of this magical world but beware of the witch sisters and the looming dragon if you don’t want your kingdom to become a cautionary tale itself!
Romance will strongly shape the way you play and enjoy the game. Fabledom’s focus on love and candor will provide fresh city building mechanics as you can choose between 6 different rulers to interact with, get unique quests and buildings for your Kingdom!
Make it rain coins on your Fablings by building a Mystic Mine but do so at your own expense as trolls have an appetite for such endeavor. Gather your army and hero to protect your kingdom from their malicious invasion!
Build your economy, exchange rare resources to grow and evolve. Fabledom offers numerous ways to interact with other kingdoms. How you handle diplomacy will shape your progress.