Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Come face threats in a burdened world. Souls-like meets Fable in this magic filled RPG inspired by Full Metal Alchemist Brotherhood.