Faeria
Eşsiz oyun tahtası sayesinde, Faeria güçlü strateji gerektiren kart savaşları ile sınırlarını zorlayacak. Desteni kur, savaş alanını şekillendir ve zafer yolunda ilerle!
100+ saatlik tek oyunculu veya ortak görevlerin ve bulmacaların keyfini çıkar! Ödüllü ve çok çeşitli karşılaşmaları keşfet. Oversky’da geçen yolculuğunda sinsi World Boss’ları mağlup et veya Yapay Zeka düşmanla draft modunda oyna!
Faeria’nın eşi benzeri olmayan draft modu Pandora’ya gir ve deste kurma becerilerini en zorlu testlere tabi tut. Yapay Zekaya karşı oyna veya PVP oynayarak desteni en zorlu testlere tabi tut. Başarılı olduğun kadar ödül kazan. Koleksiyonunu büyütmek veya sadece eğlenmek için mükemmel bir yol!
Resmi Discord kanalımıza, subreddit'imize, forumlara veya Hub’a katılarak büyüyen ve birbirini destekleyen oyuncu topluluğumuzun bir parçası ol! Köklü geçmişiyle, sana bundan daha sıcak davranacak oyuncular bulamazsın.