Falcon Age
Bond with a baby falcon and go on an adventure. Falcon Age is a first-person, single-player action adventure where you’ll play as Ara in her fight to reclaim her cultural legacy in the lost art of falcon hunting against a force of automated colonizers. The game starts on a dying colony planet with its culture destroyed, resourced depleted, and turned into a desert by machine invaders. Ara’s been wrongfully thrown in jail for a minor infraction. While she awaits her fate in a lonely cell, she passes the time by befriending a young falcon. Together they escape and set off on an adventure to help the resistance reclaim their freedom and drive off the invaders.