Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game
It's been 80 long years since your ancestors trod across the wastelands. As you search for the Garden of Eden Creation Kit to save your primitive village, your path is strewn with crippling radiation, megalomaniac mutants, and a relentless stream of lies, deceit and treachery. You begin to wonder if anyone really stands to gain anything from this brave new world.