Fallout 4: Game of the Year Edition
As the sole survivor of Vault 111, only you can rebuild and determine the fate of Fallout 4's Wasteland. Join multiple factions vying for power or go it alone - the choices are yours.
From a Power Armor-toting soldier to charismatic smooth-talker, be whoever you want with the S.P.E.C.I.A.L. character system and develop your playstyle from hundreds of Perks.
Experience exciting first- or third-person combat with the dynamic Vault-Tec Assisted Targeting System, or V.A.T.S., targeting enemies for maximum tactical advantage (and cinematic carnage!)
Collect, upgrade and build thousands of items with Fallout 4's crafting system, including weapons, armor, and even your own customizable settlements. Welcome home.