Fallout 4
Vault 111'in tek kurtulanı olarak yüzlerce mekân, karakter ve görev ile Commonwealth'ın dev açık dünyasında ne istiyorsan onu yap. Ödül kazanan The Elder Scrolls V: Skyrim'in yapımcısı Bethesda Game Studios'dan Fallout 4'e, evine hoş geldin.
Ödül kazanan Fallout 76 ve The Elder Scrolls V: Skyrim'in yapımcısı Bethesda Game Studios seni Fallout 4'ün iddialı açık dünyasına davet ediyor. Yüzlerce mekân, karakter ve görev ile Commonwealth'ın dev açık dünyasında ne istiyorsan onu yap.
Vault 111'in tek kurtulanı olarak Çorak Topraklar'ın kaderini yalnızca sen belirleyebilirsin. Gücü eline almak için rekabet eden gruplardan birine katıl veya yalnız kurt ol. Seçim senin.
Power Armor'la gezen bir askerden karizmatik birine kadar, S.P.E.C.I.A.L. karakter sistemiyle istediğin kişi ol ve yüzlerce Perk'le kendi oyun stilini kur.
Vault-Tec Assisted Targeting System veya V.A.T.S. ile düşmanlarını hedefle ve maksimum taktik avantajını eline geçirerek birinci veya üçüncü şahıstan heyecan verici savaşı tecrübe et!