Fallout: New Vegas
It’s the kind of town where you dig your own grave prior to being shot in the head and left for dead… and that’s before things really get ugly. It’s a town of dreamers and desperados being torn apart by warring factions vying for complete control of this desert oasis. It’s a place where the right kind of person with the right kind of weaponry can really make a name for themselves, and make more than an enemy or two along the way.