Fallout: New Vegas
Bu şehirde kafana sıkılıp bir kenara atılmadan önce kendi mezarını kazman gerekiyor. Üstelik bu daha hiçbir şey! Kontrolü tümüyle ele geçirmek için birbirleriyle savaşan taraflar yüzünden paramparça olmuş bu çöl vahası, hayalperestlere ve haydutlara ev sahipliği yapıyor. Burada ünlü olmak için doğru silahlara sahip doğru kişi olmak yetiyor, tabii bu durum düşmanları da beraberinde getiriyor.