Family Man
Family Man is a dark, story-led RPG that asks the question: When pushed to the limits of your own morality, how far would you go for the sake of your family?
You owe money to the mob, and you've got three weeks to pay it back. Will you flip burgers and earn an honest living while scraping the money together... or will you take on some dirty jobs for more cash, but potentially push your family away?