Fantasy Youth
This excellent 2D side-scrolling action and shooting game is a hero game mode from the teenage years.
Strange events occurred on Happy Island. Animals and plants turned evil one after another, and the evil attacked the humans on Happy Island.
Step into areas such as the coast, mountains, and snow-capped peaks,Test the splendid jumping moves and shooting skills of the young warriors and eliminate all kinds of enemies that have lost control。
Animals on the ground can jump and trample to attack,Plants, water and flying animals can only be attacked by weapons.
Eliminate monsters such as animals and plants that appear under the control of evil magic, Eat the gold coins to earn high scores. Once you get a certain number of points, you will be rewarded with 1 health point.