FAR CRY 4
Odkryj najnowszą odsłonę serii Far Cry 6. Pokonaj swych wrogów, zbadaj Yarę i rozpal ogień rebelii.Wśród majestatycznych Himalajów leży Kyrat, pogrążone w przemocy państwo o dumnych tradycjach. Nazywasz się Ajay Ghale. Podróżując tam, aby spełnić życzenie umierającej matki, trafiasz w sam środek wojny domowej mającej na celu obalenie reżimu Pagana Mina.
— Od lampartów, przez nosorożce i orliki malajskie, po bezwzględne miodożery, Kyrat jest domem dla bogatej fauny.
Nie w każdą podróż powinno się wyruszać samotnie. Far Cry 4 pozwala drugiemu graczowi na dołączanie do zabawy i opuszczanie jej w dowolnym momencie, zapewniając nowe wrażenia z kooperacji w autentycznym duchu serii Far Cry.