Gold Edition
Przeżyj coś nowego dzięki trzem niesamowitym przygodom nie z tego świata. Walcz ze straszliwymi zombie, bezwzględnymi żołnierzami Wietkongu oraz zmutowanymi pająkami z Marsa.