Far Cry 5
Free Hope County in solo or two-player co-op. Recruit Guns and Fangs for hire to help defeat the cult.
Build your character and choose your adventure in the largest customizable Far Cry game ever!
Take control of iconic muscle cars, ATV's, planes and a lot more to engage the cult forces in epic fights.