Hours of Darkness DLC
Live the experiences of Hope County’s resident Vietnam veteran Wendell Redler, as you escape from behind enemy lines to get to safety.
Explore a Vietnam warzone, armed with new abilities, gear, and skills like your all-new “Survival Instinct”.
Completing Hours of Darkness unlocks new modes, giving players a reason to return to Vietnam.