Hours of Darkness DLC
Güvenliğe ulaşmak için düşman hatlarının arkasından kaçarken, Hope County sakini olan eski Vietnam askeri Wendell Redler'in deneyimlerini yaşayın.
Yeni yetenekler, donanımlar ve yepyeni "Hayatta Kalma İçgüdüsü" gibi yeteneklerle donanmış halde bir Vietnam savaş bölgesini keşfedin.
Hours of Darkness'ı tamamlamak, yeni modların kilidini açarak oyunculara Vietnam'a dönmeleri için bir neden veriyor.