Far Cry 5
Odbij Hope County w pojedynkę lub w kooperacji z drugim graczem. Korzystaj z pomocy najemnych spluw i kłów, aby pokonać kult.
Stwórz postać i zdecyduj o swojej przygodzie w odsłonie serii Far Cry, która oferuje największe jak dotąd możliwości personalizacji.
Tocz widowiskowe bitwy z siłami kultu, wykorzystując legendarne muscle cars, quady, samoloty i inne pojazdy.