FARCRY 6
You will need to add Far Cry 3: Blood Dragon to your cart and check out to add the game to your library. You will not be charged for the transaction.
Q: The Far Cry 3: Blood Dragon product detail page does not show that the game is free. Should I still add it to my cart?
A: Yes, as long as you own one of the eligible products and are signed in to your Epic Games Store account Far Cry 3: Blood Dragon will show as free once placed in your cart.
A: No, please contact Support (Opens in new tab) for assistance before finalizing your order.
Q: I purchased Far Cry 3: Blood Dragon through Epic Games Store prior to my purchase of one of the eligible Far Cry 6 products. Can I request a refund for that purchase?
A: If you purchased Far Cry 3: Blood Dragon from Epic Games Store within the past 14 days and have less than 2 hours of runtime on record you may be eligible for a refund. Please visit the Epic Games Store Refund Policy page (Opens in new tab) for more details and instructions for submitting a refund request.