Far Cry 3: Blood Dragon – często zadawane pytania
Musisz dodać Far Cry 3: Blood Dragon do koszyka i sfinalizować transakcję, żeby dodać grę do swojej biblioteki. Nie poniesiesz opłaty za tę transakcję.
Pytanie: Strona produktowa Far Cry 3: Blood Dragon nie wskazuje, że gra jest darmowa. Czy nadal mogę ją dodać do koszyka?
Odpowiedź: Tak, jeśli masz zakupione produkty, które kwalifikują Cię do skorzystania z oferty, i jesteś zalogowana/-y na swoje konto Epic Games Store, gra Far Cry 3: Blood Dragon będzie darmowa po dodaniu jej do koszyka.
Pytanie: Kupiłam/-em Far Cry 3: Blood Dragon przez Epic Games Store przed zakupem jednego z produktów Far Cry 6 kwalifikujących do skorzystania z oferty. Czy mogę poprosić o zwrot środków za ten zakup?
Odpowiedź: Jeśli kupiłaś/-eś Far Cry 3: Blood Dragon z Epic Games Store w ciągu ostatnich 14 dni i masz zapisane w niej mniej niż 2 godziny rozgrywki, możesz kwalifikować się do zwrotu środków. Odwiedź stronę z informacjami o zasadach zwrotów w Epic Games Store (Otwiera się w nowej zakładce), żeby dowiedzieć się więcej o procedurze zgłaszania wniosku o zwrot środków.