Ücretsiz Far Cry 3: Blood Dragon SSS
Oyunu kütüphanene eklemek için Far Cry 3: Blood Dragon'ı sepetine eklemen ve ve ödeme kısmına ilerlemen gerekiyor. İşlem için senden bir ücret alınmayacaktır.
S: Far Cry 3: Blood Dragon ürün detay sayfası oyunu ücretsiz olarak göstermiyor. Yine de oyunu sepetime eklemem gerekir mi?
C: Evet, uygun ürünlerden birine sahip olduğun ve Epic Games Store hesabına giriş yapmış olduğun sürece Far Cry 3: Blood Dragon sepetine eklendiği zaman ücretsiz olarak görünecek.
S: Uygun Far Cry 6 ürünlerinden birini satın almadan önce Far Cry 3: Blood Dragon'ı Epic Games Store'dan satın almıştım. Bu satın alım için ödeme iadesi talebinde bulunabilir miyim?
C: Far Cry 3: Blood Dragon'ı Epic Games Store'dan geçtiğimiz 14 gün içinde satın aldıysan ve 2 saatten az oynama süren varsa ödeme iadesi için şartları sağlıyor olabilirsin. Lütfen daha fazla bilgi edinmek ve bir ödeme iadesi gönderme talimatları için Epic Games Store İade İlkesi sayfasını (Yeni sekmede açılır) ziyaret et.