Far Cry 6 - Free Trial
Enter the adrenaline-filled world of a modern-day guerrilla revolution where your aim is to burn Antón Castillo’s regime to the ground. Explore stunning vistas, experience visceral gunplay, and discover a huge variety of gameplay possibilities. Then, continue your journey when you buy the full game – all of your progression will be saved.
Welcome to Yara, a tropical paradise frozen in time. As the dictator of Yara, Antón Castillo is intent on restoring his nation back to its former glory by any means, with his son, Diego, following in his bloody footsteps. Their oppressive rule has ignited a revolution.