Lost Between Worlds is a rich, action-packed gauntlet with deadly crystal enemies, multiple player paths, all-new lore, and a wide variety of unique gameplay challenges.
Face multiple life-or-death trials through 15 rifts to escape a supernatural prison or be trapped there forever. Storm a fractured fortress floating in the sky, scramble down an active volcano, fend off the darkness in a blackout cave and much more.
Take on all-new enemies including Shardfaces, the color-coded guardians of the Rifts.
Unlock powerful gear, weapon upgrades, and tools to forge shortcuts throughout the map.