Pagan Min's calm and composed demeanor belies his ruthless rage. Enter his mind and battle your inner demons in this brand-new DLC episode unlike any before. Unveil the backstory of this iconic villain as you explore unique locations in a twisted version of the Kyrat to collect keys and escape your own mind in this die-and-retry gameplay experience.